مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 16:422022-06-19سياسي

فارس من| سند ملی مسجد و معیشت طلاب فردا به بحث گذاشته می شود


مدیرعامل بنیاد هدایت ضمن اشاره به مشارکت فعال اعضای هیأت امنای بنیاد هدایت در زمینه ارتقای گفتمان امامت ـ امت و کارکردهای مسجد، از برگزاری سومین جلسه هیأت امنای این بنیاد با موضوع محوری «بررسی سند ملی مسجد» خبر داد.

- حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت  خبرگزاری فارس از برگزاری سومین جلسه هیأت امنای بنیاد هدایت خبر داد و اظهار داشت: این نشست یک روزه با حضور اعضای هیأت امنا روز دوشنبه در قم برگزار خواهد شد و موضوعات این جلسه بررسی سند ملی مسجد، گزارشات مالی بنیاد و وضعیت معیشت طلاب خواهد بود.

هیأت امنای بنیاد هدایت، جلسه ای تشریفاتی نیست وی ضمن اشاره به سایر برنامه های این نشست گفت: در حاشیه این نشست، دیدگاه این بزرگواران در موضوعات مبنایی و گفتمانی پیرامون مسأله امامت، مانند آیین حکمرانی اسلام و امامت محله، ثبت و ضبط خواهد شد و به زودی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل بنیاد هدایت بر تشریفاتی نبودن جایگاه هیأت امنای بنیاد هدایت تأکید کرد و بیان داشت: اعضای هیأت امنا همگی با دغدغه و جدیت پیگیر فعالیت های شبکه امامت و بنیاد هدایت هستند.

همدلی ایشان در این زمینه به خاطر توجه ویژه ای است که این بزرگواران به اهمیت جایگاه مسجد و کارکردهای آن دارند و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| سند ملی مسجد و معیشت طلاب فردا به بحث گذاشته می شود

فارس من| سند ملی مسجد و معیشت طلاب فردا به بحث گذاشته می شود